Press "Enter" to skip to content

„Facebook Ads“ 11 patarimų geresniems vaizdiniams skelbimams

Facebook ads“ dalinasi 11 patarimų, kaip sukurti geresnius vaizdinius skelbimus, kurie grindžiami naujausiomis tyrimų įžvalgomis, ką dabar veikia.

Tyrimų rezultatai paskelbti „Facebook“ užsakymu parengtame pranešime apie socialinio interneto vaizdinių efektyvumą.

„Facebook“ teigia, kad vaizdas dabar yra pagrindinis būdas, kuriuo prekės ženklai pasiekia savo klientus.

Kiekvienam doleriui, investuotam į socialinius vaizdinius skelbimus, yra potencialas padidinti pardavimus 39% daugiau nei statiniai socialiniai skelbimai.

Pagrindinis veiksnys, turintis įtakos vaizdinių skelbimų veikimui, nėra tai, kur jie yra padėti ar kam yra taikomi – tai jų kūrybinis kokybė.

Vidutiniškai, „Facebook“ nustatė, kad 70% potencialaus pelno iš vaizdinių skelbimų kyla iš pačio kūrybinio proceso, o likusieji 30% yra padaryti vykdymo elementai.

Norėdama padėti rinkodaros specialistams pagerinti tai, kas labiausiai tikriausiai padės padidinti pardavimus, „Facebook ads“ sukūrė 11 patarimų, kuriuos kūrybinėje vaizdinių skelbimų kūrimo kryptyje galima naudoti siekiant vartotojų veiksmų.

11 būdų pagerinti vaizdinių skelbimų kūrybą

Atlikdama išsamius tyrimus ir bandymus, „Facebook“ sugalvojo 11 geriausių praktikos principų, kad būtų pasiekti rezultatai su vaizdinių skelbimais.

Šie principai yra suskirstyti į Geriausią Praktiką ir Labai Rekomenduojamų kategorijas.

Geriausios Praktikos vaizdiniams skelbimams

„Facebook“ apibrėžimas geriausios praktikos yra tai, ko kiekvienas rinkodaros specialistas turėtų siekti pasiekti kiekvieną skelbimą, kurį jie gamina.

  1. Išmanusis pirmas: „Facebook“ reklamoms naudokite vertikalią 4:5 formatą, o „Instagram“ kvadratinį formatą. Skelbimai turi būti skirti platformai, kurioje dauguma žmonių juos žiūrės.
  2. Išjungti garsą: Vaizdiniams skelbimams turėtų būti galima juos žiūrėti, suprasti ir mėgautis be garso. Kadangi „Facebook“ automatiškai paleidžia skelbimus be garso, tai būtina, norint pritraukti dėmesį.
  3. Rodykite produktą ar paslaugą: Skelbime pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas pardavimui produktui ar paslaugai. Ką nors kitą pabrėžti gali būti painu klientams.
  4. Vienas fokusas: Kiekvienas vaizdinis skelbimas turėtų perduoti aiškų ir vienintelį pranešimą. Venkite į vieną skelbimą įtraukti kelių pranešimų.
  5. Pabrėžkite savo prekės ženklą: Kūrybinės prekės ženklas ir pranešimas turėtų pasirodyti šalia vaizdo pradžioje. Tai, kaip teigiama, padeda išlaikyti dėmesį.
  6. Pateikite esmę: Reklamos pranešimas iš karto pradžioje padaro lengviau vartotojams gauti pagrindinius duomenis. Jei pranešimas yra vėliau vaizde, informacija gali būti praleista.
  7. Naudokite judesį: Judesys ar greiti montažai pradžioje gali sugauti vartotojų dėmesį ir padaryti tikimybę, kad jie žiūrės visą vaizdo įrašą, didesnę.